No products in the cart.
Garancija i reklamacija
Period važenja garancije označen je na nalepnici koja se nalazi na pozadini proizvoda (“Garantni period”). Na primer: 12M znači 12 meseci, a 24M znači 24 meseci od datuma početka važenja garancije (“Početni datum garancije”). Ova garancija počinje datumom kada je proizvod prvi put kupljen od strane krajnjeg korisnika (“Datum kupovine”), i završava se na kraju garantnog perioda (“Datum prestanka garancije”). Ukoliko Datum prestanka garancije pada na dan nacionalnog praznika ili bilo koji drugi neradan dan, garancija se produžava do sledećeg radnog dana. Primenljivi datum prestanka garancije može da se razlikuje u zavisnosti od državnih praznika ili neradnih dana.
Garancija se pruža nezavisno od mogućih zakonskih prava koja važi u zemlji i ni na koji način ne ograničava niti utiče na zakonsku garanciju u bilo kom pogledu.
Lab-Tech Plus garantuje da će, tokom garantnog perioda, proizvod biti bez defekata. Ako dođe do problema u radu proizvoda pri normalnoj i pravilnoj upotrebi tokom garantnog perioda, Lab-Tech Plus će, po sopstvenom nahođenju, popraviti ili zameniti pokvarene delove proizvoda, ili sam proizvod novim ili prerađenim delovima proizvoda sa istim ili boljim karakteristikama od prvobitno isporučenih.
Sačuvajte originalni račun i ovaj garantni list za buduće korišćenje usluge servisiranja. Ova garancija ne pokriva kvarove do kojih je došlo usled nepravilne instalacije, rukovanja, održavanja ili čišćenja, nesreća, oštećenja, zloupotrebe, pogrešne upotrebe, modifikacija proizvoda koje nije obavio Lab-Tech Plus, bilo koji softverski programi treće strane, normalnog habanja ili bilo kog drugog događaja, čina, propusta ili greške van kontrole Lab-Tech Plus-a. Za više detalja pogledajte sekciju 6 ovog garantnog lista.
Sve komponente popravljene ili zamenjene od strane Lab-Tech Plus servisnog centra biće pod garancijom tri meseca ili do isteka osnovnog garantnog perioda, ali ne kraće od 3 meseca. Servisni centar može oporaviti prvobitna podešavanja sistema koja su isporučena uz proizvod. Lab-Tech Plus neće povratiti niti preneti podatke ili softver sa originalnog medijuma za skladištenje koji je isporučen uz proizvod. Ukoliko je vršena popravka proizvoda, svi podaci koje je stvorio korisnik mogu biti trajno izbrisani. Ako je proizvod pod garancijom, saglasni ste da će vlasništvo nad zamenjenim neispravnim delovima biti prepušteno Lab-Tech Plus.
Ako servisni postupak bude neophodan, potrebno je da isporučite proizvod u Lab-Tech Plus servis. Lab-Tech Plus može, po sopstvenom nahođenju, da pojednostavi postupak servisiranja tako što će Vam ponuditi da isporučite proizvod u maloprodajnu radnju u kojoj ste ga kupili ili obezbediti uslugu ili besplatno obezbediti uslugu kurirske službe.
Lab-Tech Plus ne garantuje da će proizvod raditi neprekidno ili bez grešaka. Garancija pokriva samo tehničke probleme sa hardverom do kojih dođe tokom trajanja garantnog perioda i pod normalnim uslovima korišćenja. Ovo obuhvata i probleme sa firmware-om, ali ne i bilo koji drugi softverski problem ili oštećenje nastala od strane korisnika ili okolnosti kao što su niže navedene, ali ne ograničavajući se samo na njih:
- a) Oštećenje ovog (ovih) proizvoda koje ste izazvali vi ili bilo koja neovlašćena treća strana, i kvar nastao zbog takvog oštećenja, nisu pokriveni ovom garancijom, uključujući, ali ne ograničavajući se na, neispravnu instalaciju HDD-a, SSD-a, i/ili RAM-a.
- b) Za proizvode na koje je instaliran softver ili koji su modifikovani neoriginalnim softverom ili hardverom (poput hard diskova, SSD-a ili RAM-a), Lab-Tech Plus će obaviti testiranje/popravku samo pod originalnom konfiguracijom softvera/hardvera. Lab-Tech Plus ne daje garanciju za probleme koje izazove neoriginalni softver ili hardver. Ova garancija ne pokriva oštećenja do kojih dođe na taj način, uključujući, ali ne ograničavajući se, na nepravilnu instalaciju.
- c) Serijski broj proizvoda, komponenti ili pribora je izmenjen, precrtan ili uklonjen.
- d) Oštećenja (slučajna ili ne) proizvoda koja ne utiču na rad proizvoda i njegove funkcije, kao što su rđanje, promene u boji, teksturi ili završnom sloju, istrošenost i pohabanost, kao i postepeno kvarenje.
- e) Oštećenja proizvoda do kojih je došlo usled ratnog stanja, terorističkog čina, požara, nezgode, prirodne nepogode, namerne ili slučajne zloupotrebe, pogrešne upotrebe, nepažnje ili nepravilnog održavanja, kao i pod neuobičajenim uslovima.
- f) Oštećenja proizvoda nastala usled neodgovarajuće instalacije, povezivanja ili kvara perifernih uređaja kao što su štampač, optički uređaj, mrežna karta, USB-a i itd.
- g) Oštećenja proizvoda do kojih je došlo usled spoljašnjeg električnog kvara, greške ili nezgode.
- h) Oštećenja proizvoda do kojih je došlo usled nepridržavanja zahtevima za rad, zahtevima za skladištenje ili zahtevima sredine koji su opisani u uputstvu za korišćenje.
- i) Oštećenja proizvoda do kojih je došlo usled korišćenja softvera trećih lica ili koja su izazvali virusi; usled postojanja softverskog gubitka ili gubitka podataka koji su nastali prilikom popravke ili zamene.
- j) Nemogućnost korišćenja usled zaborava ili gubitka sigurnosnih lozinki.
- k) Nemogućnost korišćenja ili oštećenja proizvoda do kojeg je došlo usled izlaganja opasnim materijama, bolestima, štetočinama ili radijaciji.
- l) Prevara, krađa, neobjašnjeni nestanci ili oštećenja/nepovoljne okolnosti izazvane svesnim aktom potrošača.
- m) Nemogućnost korišćenja ili oštećenja proizvoda do kojih je došlo usled instaliranja ili korišćenja aplikacije „Unlock Device App”, uslužnog programa namenjenog otključavanju programa za učitavanje operativnog sistema na proizvodu koji poništava garanciju proizvoda.
- n) Oštećenje proizvoda usled kopanja za kriptovalutama ili sličnih aktivnosti, osim ukoliko je proizvod posebno dizajniran za to.
- o) Zastarelost.
Neophodno je da Lab-Tech Plus prikupi, obradi i koristi vaše lične podatke kako bi olakšao pružanje tražene usluge; u ovu svrhu, vaši lični podaci mogu biti prenešeni, uskladišteni, obrađeni ili korišćeni od strane kompanija povezanih sa kompanijom Lab-Tech Plus. Lab-Tech Plus potvrđuje da će svi pomenuti prenosi, skladištenja, obrade ili korišćenje Vaših ličnih podataka biti obavljeni prema primenljivim zakonima o zaštiti privatnosti i bezbednosti ličnih podataka.
Ukoliko vaš proizvod nije zaštićen garancijom koja je određena u ovom uputstvu za servisiranje, bilo zbog toga što je istekao garantni period ili zato što problem ili kvar proizvoda ne nose pravo na popravku ( odnosno, jedan od uslova određenih „Klauzuom o isključivanju iz garancije“), možete da odlučite da platite za dodatno servisiranje van garancije, uključujući, bez ograničenja, telefonsku podršku i/ili usluge održavanja proizvoda. Vraćanje proizvoda u Lab-Tech Plus servis tokom garantnog perioda ne povlači sa sobom besplatnu popravku. Nakon prijema proizvoda, Lab-Tech Plus zadržava pravo da proveri validnost garancije i zahteva za servisiranjem. Ako je garantni period prošao ili ukoliko važi bilo koje od isključenja pomenutih u klauzuli o isključivanju iz garancije, zahtev neće biti prihvaćen. Ako zahtev nije prihvaćen, biće Vam dostavljen spisak troškova servisiranja koje ćete moći da prihvatite ili odbijete. Ako prihvatite popravku, dostavićemo Vam račun sa troškovima usluge servisiranja, rezervnih delova i drugim troškovima navedenim u spisku troškova servisiranja. Rok za plaćanje troškova je nedelju dana od datuma izdavanja računa. Popravka će biti izvršena nakon izmirivanja troškova.
Nakon popravke/zamene vašeg proizvoda, ili ukoliko se ne složite sa ponuđenom popravkom, Lab-Tech Plus će vratiti vaš popravljen proizvod/zamenu preko dogovorenog načina. Ako ne preuzmete proizvod, ili ukoliko isporuka na datu adresu ne bude moguća, Lab-Tech Plus će Vam poslati obaveštenje na adresu koju ste ostavili prilikom zahtevanja servisiranja. Ako i dalje ne budete u mogućnosti da preuzmete proizvod u roku od 14 dana od dana slanja obaveštenja, Lab-Tech Plus zadržava pravo da Vam naplati štetu, uključujući troškove čuvanja; pravo da raspolaže proizvodom u skladu sa primenjivim zakonima i propisima; kao i svako zakonski određeno pravo zadržavanja usled neplaćenih troškova.