Najčešće postavljena pitanja (FAQ)

Kako da zakažem servis za moj uređaj?

Kod nas se servis ne zakazuje, svoj uređaj možete doneti kad god u okviru našeg radnog vremena. Jedino oko čega bi morao postojati dogovor između servisera i klijenta je preuzimanje uređaja sa vaše adrese i vraćanje istog.

Koliko će trajati popravka mog telefona?

Trajanje popravke zavisi od uređaja i prirode kao i ozbiljnosti kvara. Kada ostavite uređaj na dijagnostiku, naš serviser će vas kontaktirati u najkraćem roku, opisati kvar i odrediti vreme popravke.

Da li pružate garanciju na popravke?

Da, pružamo garanciju od 3 meseca na onaj segment uređaja koji smo popravljali.

Da li radite reparaciju baterije?

Da. Ako duži vremenski period niste koristili laptop niti ga punili može doći do zaključavanja baterije. U ovom slučaju nije potrebno kupovati novu bateriju već je dovoljno otključavaje one koju već imate. Lab tech servis je jedini servis u Beogradu koji otključava i reparira baterije.

 

Ukoliko se nađete u ovakvoj situaciji pre kupovine nove baterije pozovite nas i efikasnije rešite problem uz znatno manje novčane troškove.  Takođe, ako je vašoj bateriji neispravna samo jedna čelija, ili možda više njih (u nekim slučajevima i sve), nema potrebe za kupovinom potpuno nove, kod nas možete saznati koja vam tačno ćelija pravi problem i rešavanjem tog problema možemo obezediti savršen rad vaše sada kao nove baterije.

Da li postoji opcija preuzimanja uređaja sa moje adrese?

Da. I to potpuno besplatno! Ako ste na teritoriji Beograda, imate problem sa uređajem, ali nemate vremena da dođete do Slobodana Jovića 1a na Banjici, imamo rešenje. Pozovite nas i naglasite da želite da dođemo po vaš uređaj. Nakon toga dogovaramo se oko vremena i preuzimanja.

Da li postoji opcija vraćanja uređaja na moju adresu?

Da. Nakon popravke potpuno besplatno vam vraćamo uređaj na željenu adresu. Možete opušteno kod kuće čekati da vaš uređaj bude gotov, a mi ćemo se pobrinuti za transport kao i sve ono između!

Koliko košta dijagnostika kvara u Lab tech servisu?

Kod nas je dijagnostika potpuno besplatna ako se odlučite da kod nas popravite kvar. Bez ustručavanja možete doneti svoj uređaj na dijagnostiku. Ako se nakon dijagnostike odlučite da ne želite da popravljte svoj uređaj, dijagnostika iznosi 500 dinara.

Da li kao pravno lice mogu sarađivati sa vama?

Lab tech je registrovani servis računara, s tim u vezi, postoji mogućnost plaćanja preko fakture ako vam to više odgovara ili imate firmu preko koje biste želeli da sarađujete sa nama.

Da li radite popravke na terenu?

Radimo porpavke na terenu na teritoriji Beograda.  Ova usluga važi samo za PC uređaje osim u slučaju instaliranja operativnog sitema i programa gde i laptop dolazi u obzir. Obavezno nas pozovite kako bismo utvrdili prirodu kvara i odredili okvirnu cenu popravke pre izlaska na teren.

Šta ako sam zaboravio šifru od laptopa i ne mogu da ga otključam. Ima li spasa?

Ima! Rešavamo i te vrste problema. Ako ste davno postavili šifru koje sada ne možete da se setite ili imate problem slične vrste sa svojim uređajem, ne očajavajte već svratite kod nas i problem će vrlo brzo biti rešen a vi ćete ponovo imati funkcionalan uređaj.

Da li otkupljujete laptopove?

Da, ali u obzir dolaze samo laptopovi koji su proizvedeni nakon 2017. ili 2018. godine.
Otkup vršimo samo od firmi, ne otkupljujemo laptopove od fizičkih lica.

Da li vršite uslugu održavanja laptopova?

Vršimo. Naš tim ima dugogodišnje iskustvo održavanja računara i laptopova. Bilo da je u pitanju velika firma, škola, vrtić, dom zdravlja ili nešto drugo, možete nas kontaktirati za dogovor, cene i više informacija.

Imate pitanje?

Vaši podaci su bezbedni. Obavezna polja su označena zvezdicom *